HTML

ProStreet

2007.11.20. 00:22 :: v_marci

    A múlt héten megjelent a Need for Speed sorozat legújabb darabja, a számítógépes és a konzolos felhasználók nagy örömére. Sajnos ez nem jelenti azt, hogy Sony PSP változat is készülne belőle, de ki tudja, mit hoz a jövő év. Rendhagyó módon most a PC-s változat bemutatására kerül sor. Az első-és legfontosabb probléma az iszonyatos hardware igény, amit a játék megkövetel. Elkél a Core 2-es intel processzor és 2GB ram a rendszernek, valamint egy 512MB-os DirectX 9-es videó kártya. Ezek mindenképp szükségesek a játék akadozásmentes futásához „high” grafikai beállítások mellett, sőt így már élvezhető sebességgel lehet vele játszani akkor is, ha sok ellenfél van a pályán. Természetesen egy erő-visszacsatolásos kormány sem árt a játékélmény szempontjából, de jól lehet irányítani billentyűzetről is. Aki -velem együtt- egy Underground-klónt várt, az nagyot tévedett, mert egy komplex autós programról beszélhetünk. A ProStreet játékban egy rengeteg versenyt tartalmazó térképről kell indítani a különböző kategóriákat tartalmazó versenynapokat. Ezek a Battle Machine névre keresztelt karrierben kaptak helyet és a következők: grip, sector shotout, ¼ mile drag, ½ mile drag, time attack, drift és speed challenge. A versenyeket érdemes egy versenynapon belül teljesíteni, mert ekkor a dominate felirat figyelmeztet arra, hogy választható a következő versenyosztály és a gyorsabb autók kategóriája. A versenygépek a már megszokott szériák új darabjai, kiegészülve néhány klasszikus amerikai hotroddal. Itt először szét is törhetjük őket darabokra, de csak óvatosan, mert ha a tetemes anyagi kárt nem tudjuk ki fizetni, akkor az autó a roncstelepen végzi! A választható helyszínek között az aréna típusú körverseny, a távol-keleti kikötő és a német autópálya egyaránt megtalálható. Nagyon változatosak és elképesztően kidolgozottak a pályák, de ugyanez mondható el az autókról is. Pozitívum, hogy egyszerre több járművet kell tuningolnunk, és az adott verseny addig el sem érhető, ameddig nem rendelkezünk a teljesítésére szánt járművel (pl. drag race). Az internetes játék lehetőségét is rendesen újra definiálták a készítők, akár egész nap megállás nélkül versenyezhetünk a rengeteg különböző versenynap kiválasztásával. A "program" nem csak a jövőben elvárható grafikát és játékélményt hozza, hanem tartalmas szórakozást nyújt több héten keresztül a karrier-módban. A 25%-a nagyjából 10 óra intenzív játékkal teljesíthető, és akkor még nem tuningoltuk meg az autóinkat rendesen. Mindenkinek kötelező darab, csak ajánlani tudom a beszerzését - a megfelelő hardware birtokában.



Szólj hozzá!

Címkék: game teszt pc game

A bejegyzés trackback címe:

https://sony-psp-slim-tapasztalatok.blog.hu/api/trackback/id/tr24235143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása